Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
12
Přerušená dodávka elektřiny ve Hvozdě a Vojtěchově 12.4.2024 od 7:30 do 14:30
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
13
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
14
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
15
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
16
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
17
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
18
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
19
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
20
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
21
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
22
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
23
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
24
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
25
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
26
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
27
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
28
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
29
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
30
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
1
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
2
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
3
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
4
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024
5
DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2024

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb (§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: podatelna@hvozd.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Hvozd
Hvozd 90
798 55 Hvozd

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 07:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Středa 07:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)